Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:807398
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Paneļi.
50. gadu sākumā tika izveidoti klientu pasta paneļi ar mērķi veikt tirgus izpētes pētīju¬mus. Paneļa locekļi tika uzrunāti ar pasta starpniecību. Viņiem jautāja, vai viņi laiku pa laikam vēlētos piedalīties tirgus izpētes pētījumā, par līdzdalību piesolot dažādas preces un citādu atlīdzību. Pirmie paneļi bija ļoti veiksmīgi.
Tagad paneļi ir kļuvuši ārkārtīgi sarežģīti, tie uzskatāmi par lielisku informācijas iegūšanas instrumentu un bieži vien nav dārgi. Paneļus veido simtiem, tūkstošiem cilvēku dažādās valstīs, kurus var izmantot gandrīz jebkuras plaša patēriņa preces, kā arī divu uzņēmumu sadarbības (B2B) produktu un pakalpojumu pētīšanai. Paneļa locekļus var intervēt, izmantojot telefonu, pastu vai internetu.
Tā kā respondenti jau iepriekš tika pakļauti skrīningam saistībā ar viņu vēlmi pie¬dalīties pētījumā, reaģēšanas rādītājs ir ļoti augsts. Tas nozīmē, ka paneļa pētījums ir reprezentatīvs un attiecināms uz pārējiem sabiedrības locekļiem.20
Paneļi ir neparasti ar to, ka tiem ir lielas informācijas datu bāzes par paneļa lo¬cekļiem. Ir pieejami visi demogrāfiskie fakti, kā arī liels apjoms citādas informācijas, piemēram, par paneļa locekļu automašīnām, finanšu produktiem, veselības aprūpi, informācijas tehnoloģijām un iepakoto preču izmantošanu. Izmantojot viņu datu bā zi, ir viegli piekļūt tiem paneļa locekļiem, kuru viedoklis ir svarīgs, kā arī cilvēkiem, kurus, vadoties pēc nejaušas izvēles, būtu grūti atrast. Grūti atrodamie respondenti ir cilvēki ar noteiktām slimībām vai īpašu uzturu, tie, kas vada retu marku automašīnas, vīrieši pāri 65, kas aizraujas ar dziļūdens makšķerēšanu, vai arī kādi citi cilvēki, kuru nodarbes ir unikālas.21
Turklāt dažos paneļos ir apkopoti dati, kurus var iegādāties ikviens, kas vēlas šos datus izmantot. Apkopoto datu iegāde var izrādīties lētāks pasākums nekā standarrn pētījums un turklāt ir daudz ātrāks. Parasti ir vērts pārbaudīt, vai paneļos piedāvātā informācija, kas nemitīgi tiek papildināta, varētu noderēt jūsu vajadzībām.
Tomēr, apsverot visu iepriekš teikto, jāatzīst, ka paneļi tomēr nav nekāda panace- ja. Tos nevar efektīvi izmantot informācijas iegūšanai no klientiem, kas atrodas iek¬šējā datubāzē. Un, lai gan dažu pētījumu izmaksas var būt pat ļoti pieņemamas, citi pētījumi var izmaksāt diezgan dārgi.22

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1316032
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvās aptaujas veidi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/807398

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties