Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:643297
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgi ir ieplānot diskusiju ilgumu, lai respondenti nejustos steidzināti un varētu brīvi paust un izskaidrot savu viedokli. Diskusijām jāplāno vidēji 2 stundas. Ja tiek veiktas vairākas fokusgrupas ir jāpārliecinās, ka diskusiju tēmām un gaitai jābūt organizētai līdzīgi.
Ka jau minēts, moderatoriem ir svarīga ietekme uz fokusgrupas rezultātiem. Moderatori nosaka diskusiju tempu, ievirza un vada diskusijas. Diskusiju sākuma moderators var izskaidrot tēmu, nostādīt noteikumus par savstarpējo komunikāciju, kas palīdz diskusiju virzībai. Parasti ir parocīgi diskusiju sākt ar dalībnieku vispārējo iepazīšanos, tādejādi atbrīvojot un radot komunikatīvu vidi, kam seko iepazīšanās ar svarīgākajiem tēmas jautājumiem.
Fokusgrupu laikā svarīga ir datu kodēšana, kas saistās ar galveno tēmu skaitīšanu. šī skaitīšana var ietvert, cik reizes vidēji noteikto tēmu piemin katrs indivīds, vidēji, cik tēma tiek pieminēta vienas fokusgrupas laika, un cik vidēji tēma tiek pieminēta visu fokusgrupu laikā. Datu kodēšanai seko datu analīze, kuram var izmantot kodēšanas shēmas, kas saistītas ar biežumu skaitīšanu. Tāpat moderators diskusiju beigās var izvirzīt sarunu, kur dalībnieki dalās ar informāciju, ko viņi ir ieguvuši un iemācījušies no šīs fokusgrupas. Tādejādi analizējot dalībnieku ieguvumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,18 €
Materiālu komplekts Nr. 1350280
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalitatīvo pētījumu metodes: dziļās intervijas, fokusgrupas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/643297

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties