Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:189618
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ētikas jautājums - Gandrīz vienmēr fokusa grupas tiek vai nu audio vai video veidā ierakstītas. Kad ierakstīšana nav iespējama, pētniekam ir jāveic plašas piezīmes par grupas diskusiju. Tipiski, ka dalībnieki un galvenās iestādes ir informētas par to, ka jebkādi ieraksti, vai video uzņēmumi tiks izmantoti tikai pētījumam mērķiem. Interesanti, ka tik nenoteikti apgalvojumi, pārsvarā apmierina vairumu dalībnieku. Taču patiesībā akadēmiskajiem pētniekiem nav ne jausmas, kurš varētu vēl pārskatīt šos ierakstus.
Budžeta ierobežojums – Protams, ka jebkuram pētniecības pasākumam ir savs noteikts budžets. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1240967
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalitatīvo pētījumu metodes: dziļās intervijas, fokusgrupas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/189618

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties