Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:785747
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Tiek aptaujāti klienti, par to kādus ēdienus viņi labprāt redzētu ēdienkartē un pasūtītu;
2. Tiek apkopots, kuri no klientiem vēlamajiem ēdieniem minēti vairākas reizes, izsvērts, kuri varētu būt pieprasītākie. Tie varianti, kuri atzīti par nepiemērotiem tiek atmesti, piemērotie virzīti tālāk;
3. Tiek pagatavoti ēdieni, kuri tika atzīti par piemērotiem;
4. Tiek nogaršoti ēdieni, noteikta to kvalitāte iekļaušanai ēdienkartē;
5.Par ļoti labiem atzītie ēdieni tiek iekļauti ēdienkartē;
6. Izstrādā iespējas uzlabot nepietiekami labos ēdienus;
7. Izlemj vai ir vērts uzlabot. Ja nav – process beidzas, ja ir – tas tiek virzīts atkal uz 3. posmu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,25 €
Materiālu komplekts Nr. 1119779
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalitātes vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/785747

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties