Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:552323
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties tehnoloģijām, zinātnei kopumā un cilvēces dzīves līmenim, rodas nepārtraukta vajadzība uzlabot biznesa rezultātus, uzlabojot produktu kvalitāti, kļūt atpazīstamiem tirgū ar savas firmas zīmolu un tradīcijām, visu iepriekš minēto un citas tendences ekonomikā nosaka makroekonomiskie apstākļi un klientu tieksme pēc labākiem pakalpojumiem par zemākām cenām. Līdzekļi un veidi, ar kādiem panāca kvalitāti agrāk, mūsdienās ir nepietiekami. Mainīgās sabiedrības, līdzīpašnieku likumdošanas un regulatoru vajadzības ir par iemeslu tam, kāpēc organizācijai jātiecas sasniegt jaunu līmeni un jādomā par tādām kategorijām kā – kvalitāte, zīmols, standartizācija un sertifikācija.
Tirgus ekonomika liek uzņēmumiem ražot tirgus prasībām atbilstošu produkciju. Tas saistās ar to, ka uzņēmuma dzīvotspēja un stabils tirgus stāvoklis ir atkarīgs no tā produkcijas konkurētspējas tirgū. Konkurētspēja saistīta ar diviem raksturlielumiem – cenas līmeni un produkcijas kvalitāti. 1
Tradicionāli mūsu uztverē kvalitāte saistās ar netaustāmu priekšstatu par skaistumu, izcilību un patiesību.
Kvalitāte ir produkta īpašību kopums, kas nosaka tā spēju apmierināt iepriekš noteiktas prasības2, kā arī kas spēj atbilst jau noteiktām un vēl neizteiktām vajadzībām. Kvalitāti mēra atkarībā no tā, cik lielā mērā produkts vai pakalpojums apmierina noteiktu vajadzību, ko parasti nosaka un izvirza klients. Ideālā variantā kvalitāte ir prioritāte uzņēmuma (organizācijas) attiecībās ar klientiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalitātes vadība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/552323

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties