Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:330983
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Saskaņā ar ISO 9000:2000 kvalitāte = produktos, sistēmās vai procesos iemiesoto raksturlielumu spēja apmierināt klientu un citu ieinteresēto pušu prasības. Tirgus izpratnē kvalitāte = tad, kad atgriežas klients, nevis prece jeb kvalitāte ir: * atbilstība noteiktām prasībām,*atbilstība lietošanai* klientu vajadzību izpilde
Kvalitātes jēdziens 20. gs otrajā pusē sakarā ar konkurences pastiprināšanos ir ieņēmis īpašu vietu. Šobrīd patērētājs kļuvis prasīgāks un izvēlīgāks. Tādēļ uzņēmumi cenšas pilnveidot iekšējās un ārējās norises visās sfērās, kvalitāti vadot un nevis veicot pastāvīgas inspekcijas. Kvalitāte nav tikai konkrēta produkta gala īpašība, bet process, kas aptver norises visdažādākajās formās, visos iespējamos līmeņos un virzībā uz pilnveidošanu.

2.Vēsturiskie etapi

Sakarā ar konkurences pastiprināšanos 20.gs 60.gados sāka veidoties organizatoriskie veidojumi ar sistēmu pieeju (tiek vērtēti ražotāji). Šajā laikā kvalitātes jēdziens ieņēma īpašu vietu, līdz ar to tam sekoja  1970 Kvalitātes nodrošināšana (atbilstība prasībām, standartiem), 1980 VKP/TQM (...+ vērā tiek ņemtas klientu prasības), un visbeidzot arī 1990 izcila uzņēmējdarbība (kvalitātes nodrošināšana + TQM).
Kvalitātes attīstības robežstabi 1970 Produkta kvalitāte, 1980 Procesu kvalitāte 1990-2000 Pārvaldības sistēmas, izcila uzņēmējdarbība, orientācija uz klientu, orientācija uz pakalpojumu, fokusēšanās uz klientu, vērtību pārvaldība, zināšanu pārvaldība, personāla veselības un drošības pārvaldība, vides pārvaldība…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1172801
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties