Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:287518
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Ko nozīmē jēdziens „negaidīta slikta publicitāte”?
Jēdzienu „negaidīta slikta publicitāte” bieži izmanto kā sinonīmu jēdzienam „krīze”. Pārsvarā šī „negaidītā sliktā publicitāte” ir tāda publicitāte, kas spēj „nogremdēt” organizāciju vai kompāniju, taču tā nav krīzes bojājums vai krīzes negatīvās sekas.
2.Kādas kopīgas iezīmes varētu piedēvēt tiem notikumiem, ko sauc par krīzi?
Lai arī krīzes ir ļoti dažādas un atšķirīgas, tām ir arī kopējas iezīmes:
Ir vajadzīgs kāds, ko vainot jeb grēkāža meklēšana.
Ir kaut kas, ar ko tiek riskēts jeb kaut kas ir „likts uz spēles”, piemēram, reputācija, finansiālie ienākumi, peļņa, izdzīvošana.
Kāds to uzzina.
3.Kādas ir tipiskās krīzes pēc Blanda (Bland) un kādi ir to tipiskie iemesli (avoti)?
Tipiskākās krīzes ir:
Produkcijas atsaukšana defektu vai izspiešanas gadījumā;
Dzīvību apdraudoši incidenti, negadījumi;
Bailes par veselību;
Kaitējums apkārtējai videi;…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties