Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kontekstā

     Jauns

    Konspekts5 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:121242
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Pētījuma mērķi tika sasniegti, vairāki lieteratūras avoti tika analizēti un kritizēti. Kopumā valsts monopola likvidēšana bija ļoti nozīmīga, lai uzlabotu izglītības sistēmu. I. Jurgena raksta, ka “atgriežoties tirgus ekonomikā un demokrātijā, tika veicināta konkurence par kvalitatīvāko izglītību izglītības iestāžu vidū” (Jurgena 2002). Kaut gan kapitālisms arī nav perfekta sistēma, konkurence parasti noved pie labākas kvalitātes, jo ir lielāka motivācija to uzlabot. Lai iegūtu skolēnus, skolas sacenšas savā starpā.
Var secināt, ka padomju laikos izglītība pieredzēja nelielu progresu un attīstību. Mūsdienās ir atvērtas vairākas alternatīvas skolas, kā arī privātskolas. Skolotāji drīkst izmantot dažādas mācību metodes. Sabiedrība ir brīvāka, tāpēc pedagoģiskie uzskati mainās un attīstās. Obligāti jāņem vērā tas, ka šajā darbā visa izglītības sistēma netika detalizēti analizēta, jo tas nebija mērķis, kā arī jāņem vērā tas, ka, piemēram, šajā laika periodā politika mainijās. Piemēram, pēc Staļina nāves 1953. gadā iepriekšējā perioda kritika bija ļoti aktuāla.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,91 €
Materiālu komplekts Nr. 1374463
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kontekstā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/121242

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties