Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:121947
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāma    4
  Reklāmas ietekme uz patērētājiem    4
  Krāsu nozīme    4
  Krāsu psiholoģija    5
  Gaismas psiholoģija reklāmā    6
  Formas psiholoģija    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Gaismas psiholoģija reklāmā
Būtisks faktors labas reklāmas izveidē ir pareiza gaisma. Protams, ir vēl daudz citu svarīgu detaļu, kas ietekmē gala produktu, piemēram, mūzika, pareizs kameras novietošanas leņķis, scenārijs. Ne tikai Holivudas filmās būtisku uzmanību pievērš gaismai, bet arī reklāmās. Pareizs gaismas daudzums un tā pielietojums var radīt pareizo noskaņu un attieksmi.[11] Pētījumi pierāda, ka emocijas ir intensīvākas spilgtas gaismas ietekmē. Ne tik spilgta gaisma cilvēkiem liek pieņemt racionālākus lēmums. [12] Bet galvenais gaismas uzdevums ir izcelt un padarīt pievilcīgāku reklāmas objektu.

Formas psiholoģija
Tā kā cilvēka uztvere darbojas pēc gešalta principa, tad liela uzmanība tiek pievērsta visām detaļām. Formai ta pat kā jebkurai citai reklāmas detaļai tiek pievērta īpaša uzmanība, tiek pētīts kā cilvēks psiholoģiski uztver katru no figūram un kādām formām dod priekšroku. Noslēgtām, regulārām, simetriskā, vienkāršām un lakoniskām formām ir tendence izskatīties salīdzinoši izteiksmīgākām nekā sarežģītām figūrām. [4] Tāpēc reklāmas biznesā izmanto vienkāršas figūras.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1352922
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krāsu nozīme reklāmā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/121947

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties