Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:233354
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Boss, “Joshi” un vecākie komandas locekļi, “Senpai”, uzaicina komandu “Buka” vai jaunāko personālu “Kohai” uz ātrām vakariņām vai dzērienu. Uzaicinājums bieži notiek ar labiem nodomiem, lai dotu viņiem iespēju sarunāties, ja darbā būtu radušies kādi jautājumi. Japānā vispārpieņemts teiciens ir: “ja vēlaties ceļot augšup pa korporatīvajām kāpnēm, jums ir jādzer”. Tas bija tas, kā daudzi vecākās paaudzes darbinieki nodibināja attiecības un uzskatīja to par parastu uzņēmējdarbības veidu. (Japanese drink culture, 2015)
Japāņu korporatīvā kultūra ir ļoti īpaša un sava veida interesanta. It īpaši tādi aspekti, kā piemēram, ļoti stabilās ilgtermiņa attiecības, kas izriet no konservatīvās japāņu lojalitātes sajūtas. Pieklājība un uzmanība ir daļa no uz klientu orientēta pakalpojuma, kas ir visredzamākais Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekts. Visa Japāņu korporatīvā kultūra tika labi atstrādāta, lai Japāna būtu augsti vērtēts biznesa partneris mūsdienās.
Pēdējo desmit gadu laikā korporatīvā dzīve un kultūra ir daudz mainījusies. Darba vide ir elastīgāka un atbilst indivīdu vajadzībām atbilstoši viņu dzīvesveidam un dzīves posmam. Karjeras izmaiņas notiek biežāk un vieglāk. Ja viena korporatīvā kultūra nav piemērota virzīties uz priekšu un ir mazāk uzsvars likts uz attiecību veidošanu, kurām jānotiek visu mūžu. Lielākā daļa jaunās paaudzes, kas savu karjeru sāka šādā vidē ar lielāku brīvību, mēdz mazāk laika pavadīt kopā ar kolēģiem un vairāk koncentrēties uz dzīvi un attiecībām ārpus darba.
Faktiski daži Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekti, piemēram, ļoti stabilās ilgtermiņa attiecības, kas izriet no konservatīvās japāņu lojalitātes sajūtas pret uzticamiem partneriem un piegādātājiem, ir ļoti izdevīgi tiem ārvalstu uzņēmumiem, kuri saprot, kā peldēt ar Japānas kultūras paisumu nevis veltīgi cīnīties pret to. Pieklājība un uzmanība ir daļa no uz klientu orientēta pakalpojuma, kas ir visredzamākais Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekts.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1385849
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties