Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:665423
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Visā pasaulē atzīts mārketinga speciālists no ASV, kurš pēdējos gados aktīvi pievērsies korporatīvās sociālās atbildības jautājumiem, Filips Kotlers un Nensija Lee korporatīvās sociālās atbildības programmas iedala sešās grupās:
• Sabiedriskā labuma atbalstīšana (Cause Promotion), kad uzņēmums dod līdzekļus vai kā citādi atbalsta sabiedrības intereses, piemēram, izveido atbalsta fondu, rīko talkas. Piemēram, Lietišķās informācijas dienests īsteno mākslas un kultūras projektus, kas ļauj iesaistīt aktīvā un pilnvērtīgā sabiedrības dzīvē bērnus ar īpašām vajadzībām. Šādā veidā visas sabiedrības interesēs tiek samazināts īpaši aprūpējamo skaits, bet darba devēju interesēs – papildināts darba tirgus.
• Sabiedriskā labuma mārketings (Cause Related Marketing), kad uzņēmums dod vai ziedo noteiktu procentu no saviem ieņēmumiem vai konkrēta produkta pārdošanas ieņēmumiem. Visbiežāk šī aktivitāte tiek izziņota noteiktā laika posmā, noteiktam produktam un noteiktam mērķim. Uzņēmumam ieteicams atrast partneri sabiedrisko organizāciju vidū, kura centienus atbalstīt. Ieguvēji ir abas puses – uzņēmums pārdod vairāk, bet sabiedriskā organizācija saņem atbalstu. Piemēram, uzņēmuma Latvijas Tālrunis izdotās Saeimas un valdības telefongrāmatas reklāmdevējiem bija iespēja izdot bērnu nama atbalstam daļu no par reklāmu samaksātās naudas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1331162
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Korporatīva sociālā atbildība kā praktisks biznesa instruments”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/665423

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties