Konspekts
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Konkurentu analīze AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais"-
Konkurentu analīze AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais"
Secinājumi:
1. Starp SIA "Food Union" un AS "Tukuma Piens" ir ļoti sīva konkurence, to var redzēt pēc sociālajos medijos izskanējušajiem konfliktiem.
2. Visiem uzņēmumiem preču cenu diapazons ir ļoti līdzīgs vai pat vienāds.
3. Gan SIA "Food Union", gan arī AS "Tukuma Piens" ir ievērojama stagnācija produktu izveidē.
4. Vispieejamākie produkti Latvijas preču tirgū ir no SIA "Food Union".
5. SIA "Food Union" lielākā daļa informācijas par zīmoliem vai avotu internetā ir diezgan novecojusi.
6. SIA "Valio International" ir starptautiski/labratoriski pierādīta kvalitāte - ISO sertifikāti, taču to produktu iepakojums nav apstiprināts kā videi draudzīgs.
Uzņēmumu pilnveides iespējas:
AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais" - jāpilnveido atbilstība produkta izskatam no produkta iepakojuma, veidot dažādus iepakojuma tilpumus, svarus.
SIA "Food Union" - dažādot sortimentu, nebūt stagnētiem, veidot produkta iepakojumus ar dažādiem tilpumumiem
SIA "Valio International" - veikt vairāk mārketinga darbības , būt aktīvākiem sociālajos medijos.
…
Tiešais konkurents: SIA "Food Union" (sastāv no vairākiem uzņēmumiem- «Rīgas piena kombināts, «Valmieras piens», «Rīgas piensaimnieks», «Premia Foods», «Premier Is», «Isbjørn Is», «Alpin57Lux») Sastāv no vairākiem zīmoliem un uzņēmumiem: Limbažu piens, Kārums, Valmiera, Lakto, Dzintars, Pols, TIO, Ekselence, Karlsons, RASA, Rasēns, Mājas, OM ,Jungle Pop, Klasika, NU, Premia. Netiešais konkurents: SIA "Valio International" Sastāv no vairākiem zīmoliem: Valio, Alma, Valio Gefilus, Valio PROfeel, Valio Atleet, Valio Forte, Valio Royal Gouda, Valio Lacey Swiss, Valio Eila, Valio Viola 2. Veic nosaukto konkurentu analīzi, veicot izvēlētā uzņēmuma priekšrocību analīzi, balstoties šādos kritērijos -Pašreizējais sortiments, Piedāvāto produktu kvalitāte, Iepakojums, Tirdzniecības fiziskās vietas, Cits tirdzniecības veids,Serviss,Uzglabāšanas nosacījumi/ Garantija, Darbība sociālajos tīklos, Citas mārketinga aktivitātes, Cena 3. Secinājumi: 1. Starp SIA "Food Union" un AS "Tukuma Piens" ir ļoti sīva konkurence, to var redzēt pēc sociālajos medijos izskanējušajiem konfliktiem. 2. Visiem uzņēmumiem preču cenu diapazons ir ļoti līdzīgs vai pat vienāds. 3. Gan SIA "Food Union", gan arī AS "Tukuma Piens" ir ievērojama stagnācija produktu izveidē. 4. Vispieejamākie produkti Latvijas preču tirgū ir no SIA "Food Union". 5. SIA "Food Union" lielākā daļa informācijas par zīmoliem vai avotu internetā ir diezgan novecojusi. 6. SIA "Valio International" ir starptautiski/labratoriski pierādīta kvalitāte - ISO sertifikāti, taču to produktu iepakojums nav apstiprināts kā videi draudzīgs. Uzņēmumu pilnveides iespējas: AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais" - jāpilnveido atbilstība produkta izskatam no produkta iepakojuma, veidot dažādus iepakojuma tilpumus, svarus. SIA "Food Union" - dažādot sortimentu, nebūt stagnētiem, veidot produkta iepakojumus ar dažādiem tilpumumiem SIA "Valio International" - veikt vairāk mārketinga darbības , būt aktīvākiem sociālajos medijos. 4. Uzzīmē Bostonas matricu un ar punktu atzīmē kurā vietā, tavuprāt, šobrīd atrodas kāds viens izvēlētā uzņēmuma produkts. Nosauc produktu un pamato Bostonas matricas vietas izvēli. Izvēlētais produkts – Dzeramais jogurts "Oga" No sākuma produkts bija ar zemu tirgus daļu, taču tam bija potenciāls, jo bija brīva niša tāda tipa produktam, pateicoties tam ap 2000 gadiem produkts kļuva ļoti iecīnīts un par hitu , taču tagad tas ir stabils un veiksmīgs produkts, kas atrodas jebkurā veikalā.
- Konkurentu analīze AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais"
- Nodokļu būtība, nepieciešamība un administrācija
- Termiņi
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Nodokļu būtība, nepieciešamība un administrācija
Konspekts vidusskolai1
-
Termiņi
Konspekts vidusskolai3
-
Kvalitatīvas prognozēšanas metode
Konspekts vidusskolai2
-
Pētījuma darbs mārketingā
Konspekts vidusskolai2
-
Komercdarbības pamati
Konspekts vidusskolai8