Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:368834
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot par laika periodu 2009.gada vasaru, kad visas šīs trīs kompānijas pielietoja attiecīgos mārketinga pasākumus, lai piesaistītu klientu uzmanību, var secināt, ka tika pārsvarā pielietotas reklāmas televizijā, žurnālos un vides reklāmas, tāpat arī atlaides produkcijai lielveikalos, kas ir galvenās aktivitātes, kas piesaista patērētāju uzmanību. Visbiežāk televīzijā kopumā reklamējās Blend-a-med, kam vizuāli ir labi piesaistošas reklāmas, otrs ir Sensodyne produkcija, kuras reklāmas ir līdzīgas, vienmuļas un garlaicīgas, kas visā visumā koncentrē uzmanību uz zobu pastu īpašībām, vismazāk šajā posmā reklamējās Colgate, kam vizuāli ir visspilgtākās un interesantākās reklāmas, tiek piesaistīti populāri cilvēki, kas reklamē jauno produkciju. Žurnālos (latviešu) šajā periodā bija redzamas Blend-a-med un Colgate reklāmas, bet ārzemju – visas dotās kompānijas. Šajā tirgū pastāv liela konkurence, tādēļ ir svarīgi pēc iespējas spilgtāk palikt patērētāju atmiņā, cīņa par patērētāju piesaistīšanu vienmēr būs svarīga pilnīgas konkurences tirgū, tādēļ labi, ka kompānijas ražo arvien jaunus un uzlabotus produktus un domā par to, kā visveiksmīgāk piesaistīt savai produkcijai nepieciešamo uzmanību.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1238463
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/368834

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties