Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,12 (12%)
Cena ar atlaidi*:
0,87
Pirkt
Identifikators:954139
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

JOGURTA TIRGUS
Konkurences intensitāte nozares ietvaros.
• Nozares līderis - Jogurta tirgū ir dominējoši uzņēmumi. Līderpozīcija pēc saražotā apjoma ir „Tukuma pienam”, tam seko „Rīgas piensaimnieks” un „Valmieras piens”. Arī uzņēmums „Gosupi” ir viens no līderiem.
• Konkurentu skaits – salīdzinoši liels, jo ne tikai savā starpā konkurē uzņēmumi, kuri atrodas Latvijā, bet arī konkurenci sastāda uzņēmumi, kuri savu preci eksportē uz Latviju.
• Fiksētās izmaksas – palielinās, jo pieaug izejvielu iepirkuma izmaksas, elektroenerģijas tarifi un, protams, ražošanas izmaksas kopumā.
• Ienākšanas – iziešanas barjeras – pastāv, jo ienākot tirgū ir nepieciešamas iekārtas jogurta ražošanai, tehnoloģijas darbaspēks, kam ir vajadzīgs salīdzinoši liels kapitāls, savukārt izejot no tirgus uzņēmējam ir jādomā, kur šīs iekārtas likt.
• Produkcijas diferencēšana – liela. Katrs uzņēmums var izveidot jogurtu ar tādu garšu kura tam liekas pieprasītāka, vai variēt ar tauku saturu, dažādu baktēriju pievienošanu.
• Attīstības temps – jogurta tirgus ir attīstās arvien straujāk, jo cilvēki ir sākuši saprast, ka jogurts ir ļoti vērtīga uzturviela. Jogurta tirgus gada laikā ir pieaudzis par 11% kilogramos un par 17% apgrozījumā. Un pieaugums ir vērojams ar katru gadu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1122657
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurences intensitāte nozares ietvaros”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/954139

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties