Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:377199
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
Darba fragmentsAizvērt

Parasti uzņēmumi izvēlas multinacionālo stratēģiju, lai pēc iespējas apmierinātu lokālo klientu vajadzības, sniegtu ārvalstu filiālēm brīvību piemēroties ārvalstu politiskajām, ekonomiskajām tirgus likumdošanas atšķirībām, ieviešot šo stratēģiju jāspēj efektīvi piemērot sava produkcija vai pakalpojumi, mārketinga pasākumi lokālajam tirgum. Šī stratēģija ietver diezgan augstu decentralizācijas pakāpi, galvenajai atrašanās vietai neesot lielai tiešai ietekmei pār tās ārzemju filiāles darbību.
Globālās stratēģijas ideja ir par globālā līmeņa standartizāciju savā darbībā un produkcijas ražošanā. Uzņēmumiem, kas izvēlas globālo stratēģiju ir mazs lokālais spiediens, bet liels izmaksu samazināšanas un darbības efektivitātes spiediens, šo stratēģiju izvēlas kompānijas ar standartizētu produkcija. Šī stratēģija mudina uzņēmumu domāt par produktu radīšanu pasaules tirgum ražojot tos globālā līmenī un efektīvi izmantojot dažādus paņēmienus kā piemēram mārketinga.
Transnacionālā stratēģija, apvieno tirgus jūtīgumu un produktu lokalizācijas nepieciešamību un globālo efektivitātes integrāciju, kombinējot multinacionālo un globālo stratēģiju, šāda stratēģijas īstenošana piemīt specifiskas īpašības, kā globālās zināšanas. Šādi uzņēmi attīsta prasmes, izplata inovācijas visās globālajās operācijās un izmanto tās, lai uzlabotu sava uzņēmuma galvenās kompetences.

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/377199

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties