Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:370885
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Baltijas valstu vadošās izklaides kompānijas „BDG”, kas Latvijā pazīstama ar zīmolu FBI (First Baltic International), galvenās kompetences ir FBI klubs (klientu lojalitātes programma), sadarbība biļešu tirdzniecībā, jauno tehnoloģiju ieviešana un specializēšanās Latvijas teritorijā tieši uz plašu publisko pasākumu organizēšanu (koncerti, izstādes).

FBI klubs izveidots kā klientu lojalitātes programma. Šī programma ietver sevī iespēju iegādāties biļetes uz koncertaģentūras „FBI” rīkotajiem pasākumiem par īpašām cenām vai ātrāk — pirms publiskās biļešu tirdzniecības uzsākšanas. Ar e-pasta starpniecību klienti tiek informēti par kompānijas organizētajiem koncertiem un īpašajiem piedāvājumiem. „FBI” koncertu kluba biedriem tiek rīkoti atsevišķi konkursi, kuros var laimēt vērtīgas balvas. Pieteikties programmai iesējams gan FBI mājaslapā, gan uz vietas FBI rīkotajos pasākumos, kas ir ļoti parocīgi klientiem. Nav nekādu papildus maksu esot kluba biedram, tikai bonusi. Manuprāt, šī programma ir labi pārdomāta un dod priekšrocības piesaistot klientus. Citām lielākajām Latvijas koncertaģentūrām klientu lojalitātes programmas nav izveidotas, kas dod papildus priekšrocības tieši FBI.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1143921
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Koncertaģentūras FBI kompetences un inovatīvi tūrisma produkti pasaulē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/370885

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties