Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:691625
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

OTRAIS PASAULES KARŠ 1939-1945
Atšķirībā no pirmā: jauni mediji, moderni ieroči, tehnoloģijas, lielāks vēriens. Iesaistīja vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk, civiliedzīvotāju arī, iznīcināšana, pat atombumba. Visās valstīs valdība pārvalda informāciju medijos; komunikācija kalpo karam (īpaši filmas), mērķu skaidrojums, nac. identitāte.
Radio nozīmīgākais medijs, informācijai (nosacītai), organizācijai, propagandai, izklaidei (uztur noskaņojumu iedzīvotājos). Plakāti! Nozīmīgs propagandas līdzeklis!

Latvijā gan padomju, gan nacistu plakāti.
Lv medijos – nacistiskā antisemītiskā propaganda.

AUKSTĀ KARA LAIKMETS 1945-1989
Amerikanizācija. Amerikāņu dzīvesveids – labklājība, patērniecība. Dzīve plaša, plaukstoša, jauneklīga. Levi džinsi, motocikli, kupli mati, kola, kovboji. Antiamerikānisms – kultūras elites aprindās. Cilvēki uz mēness. Patērēšana, reklāmas. Makdonaldizācija. 70. gadi – stagflācija – ekonomika uz vietas+inflācija. Indivīds kultūras centrā. Samazinās laikrakstu skaits. Preses saturs: 60. gadi objektīvā žurnālistika, hard news; 80. gadi komerciāls spiediens, sabiedrības dzīves atsegums.
Žurnāli: vispārēja patēriņa, biznesa, literārie, akadēmiskie, ziņu, sabiedrisko attiecību. Žurnāli sadzīvo ar tv. Videomagnetofons 1976.
Aukstais karš – sēdēšana uz pulvera mucas, kara gaidīšana. Karam noslēdzoties, kara rēgs nepazuda. Bija sajūta, ka starp bijušajiem sabiedrotajiem agrāk vai vēlāk atkal sāksies karš. Bērni augot domāja, ka viņiem būs jākaro. Jaunieši vēlāk sāka pret to protestēt.
Karte. Krievija, visur Krievija (PSRS).
Saspīlējums 1946-1962. Vinstons Čērčils kā simbols, politiķa tēls, viens no visspilgtākajiem 20.gs. politiķiem. 3 lietas – cigārs, peace – uzvara, tauriņš. dzelzs priekškars ir šķērsojis kontinentu.
Pēc otrā pasaules kara – konservatīvisma posms.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1356826
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas vēstures konspekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/691625

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties