Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:778002
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jaunie mediji ir analogie mediji digitālā reprezentācijā (kino mūs „sagatavoja” jaunajiem medijiem, jo jau kopš pirmsākumiem izmantoja samplēšanas tehniku). Kino var dēvēt par pirmo moderno multimediju. Jaunie mediji nodrošina randomizētu piekļuvi – datora glabāšanas ierīces ļauj vienlīdz ātru piekļuvi jebkuram informācijas elementam (reprezentētais laiks tiek pakļauts cilvēka kontrolei). Taču tas viss eksistēja jau kino.
Analoga objekta digitalizācija vairs nenozīmē informācijas zudumu – tieši otrādi. Informācijas zudums rodas, šo digitālo objektu pavairojot kompresijas (zudumradošās saspiešanas) dēļ. Teorētiski no tā ir iespējams izvairīties, bet praktiski datortehnoloģijas izmantojums mūsdienās tiek traucēts ar inf.zudumu, bojājumiem un troksni.
Interaktivitāte neradās līdz ar jaunajiem medijiem, jo arī tradicionālās mākslas uztveršanā tā bija nepieciešama, bet modernā māksla un mediji to ir attīstījuši tālāk, izvirzot skatītājam jaunas kognitīvās un fiziskās prasības. Interaktīvie datormediji iederas mūsdienu tendencē eksternalizēt un objektivizēt prāta operācijas (zarojuma tipa interaktivitātē hipersaites tiek izkārtotas pēc asociācijām), tie liek lietotājam identificēt sevi ar kāda cita ķermenisko attēlu vai mentālo struktūru, ko attēlo mediji.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,13 €
Materiālu komplekts Nr. 1248243
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas vēsture, otrais kopsavilkums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/778002

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties