Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:146877
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šī komunikācijas modeļa pamatā ir vienkāršs lineārs process. Un tiek izdalītas trīs problēmu līmeņi, studējot komunikāciju:
A līmenis (tehniskās problēmas)- cik precīzi un pareizi komunikācijas simboli tiek pārraidīti. Šīs problēmas ir visvieglāk saprast un tās ir tās problēmas, kādēļ šis modelis tika atklāts, lai tās tiktu izskaidrotas.
B līmenis (semantiskās problēmas)- cik precīzi pārraidītie simboli nogādā vēlamo nozīmi. Semantiskās problēmas ir viegli identificēt, bet daudz grūtāk atrisināt.
C līmenis (efektivitātes, iedarbīguma problēmas)- cik efektīvi saņemtā nozīme ietekmē uzvedību.
Komunikācijas studēšanas jēga katrā šajā līmenī atsevišķi un kopā ir saprast kā mēs pilnveidojam precizitāti un produktivitāti.
Šajā modelī avots tiek uzskatīts par lēmuma noteicēju. Avots nosaka, lemj, kuru ziņojumu sūtīt, vai izvēlās vienu noteiktu ziņu starp daudzām citām. Šis izvēlētais ziņojums tad tiek mainīts par signālu ar raidītāja, devēja palīdzību, kas tālāk tiek sūtīts caur kanālu un ko saņem ziņojuma saņēmējs. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1126862
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties