Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:526647
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Vispārējā komunikācijas procesa ietvaros mārketinga komunikācijas procesam ir savas īpatnības. Procesa dalībniekam jeb uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskarsmes grupām. Turpretī, starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskarsmes grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.
Mārketinga komunikācijas komplekss ietver četrus veidus :
1. Reklāma;
2. Preču realizācijas stimulēšana;
3. Sabiedriskās saskares;
4. Personiskā apkalpošana.
Reklāma ir produkta virzīšanas izpausme tirgū ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmām ir raksturīga maksas forma, tas nozīmē, ka uzņēmums maksā par to, lai viņu reklāma tiktu ievietota kādā plašsaziņas līdzeklī, kā arī masveidība, jo reklāmas var ievietot dažādos plašsaziņas līdzekļos.
Preču realizācijas stimulēšana īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana. Preču realizācijas stimulēšanai raksturīga dažādība, kā arī īss termiņš, jo ir atlaides, kuras ir tikai uz vienu dienu, vai arī kuponi, kuri derīgi uz kādu noteiktu laika posmu .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1334947
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas būtība, veidi, sistēmas, process”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/526647

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties