Loģiskā barjera:
Situācija:
Mehāniķis autoservisā ar vairāku gadu desmitu stāžu saņem automašīnu salabošanai. Viņam tam īsti nav laika, tādēļ viņš pieaicina tikko darbā pieņemto, jauno mehāniķi. Pieredzējušais mehāniķis ātri izstāsta jauniņajam, ka mašīnas motoram ir jāveic pilna apkope, kā arī paskaidro, kā tas jādara un nosauc galvenās lietas, kam jāpievērš uzmanība.
Nākošajā rītā vecais mehāniķis ierodas servisā un tur viņu jau sagaida nikns klients, kurš sūdzas, ka darbs ir paveikts ļoti pavirši un nekvalitatīvi. Tiek pieaicināts jaunais mehāniķis. Noskaidrojas, ka viņš nemaz īsti nezināja, kā motora apkope jāveic.
Kaut gan pieredzējušais mehāniķis jauniņajam bija paskaidrojis motora apkopes veikšanas principus, skaidrojums bija ļoti vispārīgs un saturēja uzdevumus, kurus jauniņais darbinieks vēl nebija apguvis. Viņam trūka pieredzes darba veikšanai.
Problēmas nebūtu, ja vecais mehāniķis būtu ne tikai skaidrojis, bet arī īsi nodemonstrējis, kā jāveic apkope.