Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:268992
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Semantiskā barjera:
Situācija:
Pašās nodarbības beigās skolotāja klasei uzdod mājasdarbu – sameklēt informāciju par LNT un LMA. Nākošajā nodarbībā, ātri apskatot ievāktos mājasdarbus, skolotāja konstatē, ka daudzi skolēni ir sameklējuši informāciju par nepareizajām iestādēm. Latvijas Nacionālā opera sajaukta ar Latvijas Neatkarīgo televīziju un Latvijas Mākslas akadēmijas vietā daži no studentiem, kuri nedēļas nogalēs atgriežas savās mājās Liepājā, uzmeklējuši informāciju par Liepājas Mūzikas augstskolu.

Uzdevuma pārpratums radās, jo katra persona, atkarībā no savas pieredzes, ar dotajiem iniciāļiem saprata kaut ko citu. Skolotājai vajadzēja arī izskaidrot, ko tieši viņa ar tiem domāja.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas barjeras”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/268992

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties