Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:544754
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ar darbiniekiem divvirzienu un ilgtermiņa komunikācija notiek patstāvīgi, jo darbinieki ir tie, kas uzņēmumu vērtē, kā arī mūsdienās ir grūti atrast labu darbinieku, kas ir lojāls uzņēmumam. Attiecībā uz vidusskolas skolēniem šī komunikācija, pēc autores domām ir tikai ilgtermiņa, jo ieguldītie resursi, lai efektīvi komunicētu ar šo auditoriju, neatmaksājas uzreiz. Vidusskolēni savu interesi parādīs par notiekošu uzņēmumā tikai tad, kad interesēsies par darba iespējām Rīgā, un pašlaik uzņēmumam nedod nekādu labumu vai divvirzienu komunikāciju. Autore uzskata, ka uzņēmumā ir piedomāts pie tā, kā komunicēt ar auditorijām, kas parasti maziem uzņēmumiem nav raksturīgi, bet tādejādi noteikti nodrošina ilgtspējīgu uzņēmuma darbību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/544754

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties