Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:585477
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Iekšējā un ārējā komunikācija uzņēmumā JYSK
Tā kā man ir bijusi iespēja tuvāk iepazīties ar veikala JYSK iekšējo un ārējo vidi no dažādiem aspektiem prakses laikā, tad apskatīsim kāda komunikācija valda šajā nebūt ne mazajā uzņēmumā. JYSK darbojas Latvijā no 2001.gada, pirmais veikals tika atvērts tirdzniecības parkā ALFA. Šobrīd Latvijā ir 10 veikali, Rīgā – 8, Jelgavā un Liepājā – 1. JYSK veikalos Latvijā strādā 191 darbinieks, bet 41 darbinieks strādā administratīvajā centrā, kas apkalpo 5 valstis.
JYSK misija – piedāvāt plašu mājas preču klāstu ikvienam:
• „Labs piedāvājums” attiecas uz visām precēm JYSK veikalos un atspoguļo kopējo pieredzi un attieksmi, ko pircējs saņem, apmeklējot un iepērkoties JYSK. „Labs piedāvājums” veido galveno izpratni par zīmolu un tā mantojumu. Kopumā „labs piedāvājums” tiek izprasts plašākā kontekstā, tas uzrunā visus pircējus, kuri vēlas iegūt vislabāko par savu naudu, nediferencējot pēc sociālās piederības vai kvalitātes prasībām
• „Mājas preces” nozīmē to, ka JYSK ir attīstījis ilgtermiņa kompetenci it visā, kas nepieciešams „mājai” un iedzīvei no mēbelēm katrai istabai līdz dekoratīviem elementiem un mājsaimniecības pamat precēm, tostarp matračiem, dūnu segām, audumiem un guļamistabas lietām
• „Ikvienam” nozīmē to, ka JYSK nodrošina „mājas preces” ikvienam no pircējiem ar zemiem ienākumiem, kuri izvēlas „pamatlietas – vienmēr zemāko cenu JYSK ” , līdz pircējiem, kas izvēlas maksāt vairāk.
JYSK vīzija:
Kļūt par iepirkšanās izvēli Nr.1 attiecībā uz mājas precēm visās tirdzniecības vietās, piedāvājot zemākās cenas un vērtību par naudu un visu laiku labākos piedāvājumus.

Veikals JYSK rūpējas par saviem darbiniekiem. Tiem ir skaidra gan uzņēmuma vīzija, gan pildīta misija, kā arī pilnīgi skaidri uzņēmuma mērķi. Katra mēneša beigās darbiniekam ir jāizpilda kāds uzdevums saistībā ar viņa darba pienākumiem veikalā. Tas parasti ir tests, testā iekļauti jautājumi par, piemēram, preču izvietojuma kodiem vai grupām, darbiniekam tas lieliski jāpārzina. Tā arī galvenajam maiņu vadītājam ir šad tad jābrauc uz Rīgu un jāsniedz detalizēta informācija par veikala ienākumiem un citiem būtiskiem aspektiem. Bet veikala vadītājai reizi nedēļā ir ar skaipa palīdzību jāsazinās konferencē ar citu valstu pilsētu veikala vadītājiem. Šīs konferences onlainā mēdz būt ļoti garas, bet tajās tiek pastāstītas dažādas idejas, mārketinga triki utt. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācija organizācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/585477

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties