Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:185437
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas pamatprincips – lai ārējā komunikācija būtu efektīva, nepieciešami nozīmīgi ieguldījumi iekšējā komunikācija- tie nav tikai informējošas e-avīzes, publikācijas internetā, bet arī darbinieku sanāksmes ar mērķi veidot dialogu. Iekšējā komunikācijā atbilstoši iestādes izmēram, ir izmantojami dažādi komunikāciju kanāli, taču pats galvenais ir atcerēties pamatprincipu – sniegt darbiniekiem informāciju ātrāk, nekā par to tiek informēti mediji, kas ilgtermiņā veido savstarpēju uzticību un būtiski motivē darbiniekus.
Komunikācija organizācijā var būt formāla (oficiāla) un neformāla (neoficiāla). Tie ir komunikācijas veidi organizācijā, kas izpaužas, kā informācijas apmaiņa starp vadītājiem, un starp vadītājiem un padotajiem. Formālā komunikācija lielākoties atkarīga no organizācijas struktūras un līdz ar to var būt:
1. Vertikāla- informācijas plūsmas virzīšana augšup vai lejup (starp dažādu līmeņu vadītājiem un padotajiem)atbilstoši izveidotajai organizācijas struktūrai.
1.1. Lejupejoša komunikācija- virza informāciju no priekšnieka pie padotajiem: rīkojumi un norādījumi par to, kas, kā un kad jādara; informācijas sapratnes palielināšana; informēšana par organizācijas stratēģiju, rīcību, praksi un notikumiem; informēšana par darba izpildes kvalitāti; informācijas sniegšana par organizācijas mērķiem ar nolūku paaugstināt padoto sapratni par organizācijas nolūkiem u mērķiem.
1.2. Augšupejošā komunikācija- nodrošina atgriezenisku kanālu, pa kuru pie nosūtītāja atgriežas noteikta informācija. Šo informāciju var iedalīt: Informācija par darbiniekiem, viņu darbību un problēmām; informācija par citiem grupas locekļiem, viņu darbību un problēmām; informācija par to, kas jāveic un kā to izdarīt.
2. Horizontāla-informācijas plūsmas virzīšana sānis, dodot iespēju, atsevišķām vienībām savstarpēji sastādāties bez vajadzības sekot augšup un lejup esošajām komunikācijām.
Tā kā komunikāciju process ir sarežģīts un informācijas plūsma nav viendabīga, tad organizācijā veidojas dažādi komunikācijas tīkli (skat.3. tabulu). Šie tīkli aptver darbinieku grupas, tāpēc tīkla izveide ir atkarīga no grupas mērķiem un risināmajiem uzdevumiem. Jo vienkāršāks, jo centralizētāks ir komunikāciju tīkls. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācija organizācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/185437

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties