Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:587052
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Imitācijas modelēšana balstās uz reāliem datiem par mērķauditoriju un paredz iespējamas aptveršanas un kontaktu biežuma imitēšanu noteikta budžeta ietvaros un ņemot vērā konkrētu IMK izplatīšanas līdzekļus.
Iegūtos datus par IMK kontaktu biežumu var salīdzināt ar pircēju reakciju uz IMK ziņojumiem un pakāpeniski sasniegt variantu, kas ir tuvāks optimālam. Tomēr jāatzīst arī trūkumi, kas piemīt imitācijas modeļiem, proti, neiespējamība novērtēt lielo IMK variantu skaitu.
Loģiskā modelēšana dod iespēju dabūt efektīvus lēmumus, bet nav obligāti, ka tie būs optimālie. Minēto modelēšanu plaši izmanto pētījumos par TV un citiem medijiem. Tomēr loģiskie modeļi kā likums tiek orientēti uz maksimālo mērķauditorijas aptveršanu un samērā mazāk ņem vērā kontaktu biežumu ar IMK.
Kā redzams, ideālas metodes dabā neeksistē, un tāpēc katram uzņēmumam, pieņemot lēmumu par metožu izvēli, jābalstās uz saviem resursiem un mērķiem. Labāk izmantot 2-3 metodes uzreiz un salīdzināt rezultātus.
Lietojot jebkuru no minētājiem metodēm, lietderīgi izmantot mērķauditorijas aptveršanas shēmas. Tajās shēmās ir redzams, ka IMK plānošanas procesā prioritāte var piešķirt vai nu mērķauditorijas aptveršanai, vai kontaktu biežumam ar IMK, vai abiem diviem radītājiem kopā.2

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,66 €
Materiālu komplekts Nr. 1232601
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/587052

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties