Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:450777
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

KOMERCIĀLĀ UN POLITISKĀ MĀRKETINGA ATŠĶIRĪBAS
Politiskā mārketinga darbība pieprasa daudz rūpīgāku darbu, visu darīt pa posmam un rīkoties atbilstoši nepieciešamai situācijai, cenšoties nekļūdīties. Politisks mārketings darbojas uz noteiktu laika periodu- pirms vēlēšanām, to mērķis ir iegūt vēlētājus, lai uzvarētu.
Organizācijas vai uzņēmuma klienti var jebkurā laikā mainīt savu vēlmi iegādāties preci vai produktu. Viņi var brīvi izvēlēties brīdi, kad atteikties. Vēlētāji izdara savu izvēli uz četriem gadiem un viņiem nav iespēja mainīt savu lēmumu pēc gada ai diviem.
Komerciālais mārketings izvirza mērķus un izveido mārketinga plānu, lai sasniegtu savu mērķauditoriju un pārdotu kādu preci vai pakalpoju, kā rezultāta primārais mērķis ir finansiāls. Tas veido attiecības starp produktu un klientu.
Komerciālais mārketings veidos kampaņu, kurai ir viens mērķis- pārdot produktu vai pakalpoju. Politiskam mārketingam ir piecu veido kampaņas:
• Pirmsvēlēšanu kampaņa- mērķis uzvarēt vēlēšanās, izmantojot cilvēku, sociālās vides un materiālos resursus;
• Pirmsvēlēšanu kampaņa un kampaņa, kas nav saistīta ar vēlēšanām;
• Ne-vēlēšanu politiskās kampaņas- indivīdu pārliecināšana;
• Uz pārdošanu orientēta partija- mārketinga metožu pielietošana ar mērķi noteikt to, kuram grupām patīk un kuras grupas vajadzētu pārliecināt;
• Uz tirgu orientēta partija- sabiedrības problēma sapratne un to risināšana.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1335423
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komerciālā un politiskā mārketinga kopīgie un atšķirīgie aspekti”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/450777

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties