Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:403203
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Stiprās puses
Kognitīvo funkciju aktivizēšanai nozīmīga loma ir ne tikai cilvēka intelektuālajā, bet arī viņa vispārējā attīstībā. Tas attīsta cilvēka personības motivāciju: spēju sasniegt mērķi, spēju nodoties kādam darbam, drosmi, sadarbības spēju, zinātkāri. Ja mācību uzdevumi ir samēroti ar pārējo, ja bērnam pašam ir interese par to visu, tad šī metode, lai sasniegtu rezultātu ir ļoti nozīmīga. Bērns ir zinātkārs, vēlas apgūt pēc iespējas vairāk un uzzināt daudz ko jaunu. Atceroties sevi bērnībā, varu pateikt, ka iemācījos pati lasīt jau 4 gadu vecumā, jo māsa jau gāja skoliņā un tad es arī vēlējos visu zināt, to ko jau viņa ir iemācījusies. Tā bija mana motivācija- ja jau mana māsa to zina, tad kāpēc, lai to nezinātu arī es.
Cilvēks ir tendēts sasniegt rezultātu viņa plusi ir, ka tiek izvirzīts mērķis, kurš viņam ir jāsasniedz, skolēns kļūst mērķtiecīgs un iet dzīvē uz noteiktiem principiem un mērķiem. Attīstās kā personība ar stipru iekšējo dziņu- zina uz ko iet un ko grib sasniegt dzīvē. Ja bērns patiešām ir ļoti apķērīgs un ātri saprot, par ko iet runa, tad viņam pēc iespējas ātrāk gribas uzzināt vēl un vēl ko jaunu. Paspīdēt citu priekšā – es jau to zinu, bet jūs vēl nē!
Uzmanības koncentrēšanās uz vienu noteiktu darbu, mazāk izklaidīgs. Ja ir noteikts uzdevums, mērķis, tad, kamēr nesasniedzam galarezultātu, tikmēr nevaram nodarboties ar kaut ko citu, visa mūsu uzmanība ir koncentrēta tikai uz noteikto uzdevumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,61 €
Materiālu komplekts Nr. 1338406
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kognitīvais mācību modelis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/403203

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties