Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:389556
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Iebildumu un ierosinājumu izskatīšana, sūdzību un konfliktu risināšana
1. Ātra reakcija uz iebildumiem un ierosinājumiem, profesionāla sūdzības atrisināšana ir pamats veiksmīgai sadarbībai nākotnē.
2. Iestādes darbinieks atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajiem termiņiem savas kompetences ietvaros pieņem un izskata iebildumus un ierosinājumus, pieņemot attiecīgo lēmumu un sniedzot atbildi klientam.
3. Iestādes darbinieks noskaidro situāciju un precizē faktus. Iestādes darbinieks ir savaldīgs un ļauj klientam izteikt savu viedokli.
4. Par klienta iebuldumiem un ierosinājumiem Iestādes darbinieks informē Iestādes vadītāju.
5. Izskatot un analizējot klientu iebildumus un ierosinājumus, Iestādes darbinieks nodrošina atgriezenisko saiti ar klientu.
6. Ja klients vēlas iesniegt sūdzību, viņš to informē rakstiski, atbilstoši Iestādes noteiktajai kārtībai. Iestādes darbinieks rūpējas par sūdzības izskatīšanu un atbildes sniegšanu klientam.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties