Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:904262
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2007.g. - 2007.g.
Darba fragmentsAizvērt

1.nodaļa.
Jauna pieeja klases vadīšanā.

Ievads. Skolēnu un skolotāju savstarpējās attiecības. Daudzi skolotāji nav apmierināti ar savu dzīvi tādēļ, ka nav apmierināti ar skolēnu attieksmi pret sevi.
Pašdisciplīna. Skolēniem jābūt gataviem uzņemties atbildību par pašu izdarīto izvēli, tātad tā ir pašdisciplīna. Autoritārā un visatļautības skolās tas nav iespējams. Risinājums – demokrātiska skola, jo skolēniem ir iespēja lemt pašiem.
Sadarbība. Pastāv uzskats – ja starp skolēniem nebūtu izvērsta sacensība, viņi neveltītu mācībām visas iespējamās pūles. Rezultāts- rodas uzvarētāji un zaudētāji, nepastāv sadarbība skolēnu starpā, zaudētāju grupās rodas uzvedības problēmas. Daži pedagogi tomēr iebilst pret sadarbību, taču šāds arguments nav pamatots.
Savstarpējā cieņa. Skolas svarīgs uzdevums ir ieaudzināt savstarpēju cieņu, ja skolēns neprot cienīt sevi, viņš nepratīs cienīt arī apkārtējos – skolotājus, vecākus, skolas biedrus.
Dalīta atbildība. Dalīta atbildība nozīmē, katram kā indivīdam grupā izteikt savu viedokli, un pēc tam pieņemt kopīgus lēmumus. Skolotājs ir kā grupas vadītājs.
Sociālā vienlīdzība. Demokrātiskā skolā katram skolēnam ir tiesības izteikt savus uzskatus, skolotājam nav tiesību skolēniem uzspiest savus uzskatus. Starp skolēniem, un starp skolēniem un skolotāju valda sociāla vienlīdzība. Tiek salīdzināti autokrātiskais skolotāju vadības stils un demokrātiskais skolotāju vadības stils, autokrātiskajā vadības stilā šāda sociāla vienlīdzība nav iespējama.

2.nodaļa.
Skolēnu uzvedības izpratnes psiholoģiskie pamatprincipi.

Ievads. Skolas pamatuzdevums ir atvieglot mācīšanos. Skolotāja uzdevums ir nodrošināt skolēniem intelektuālo, sociālo, emocionālo un fizisko attīstību, lai skolotājs to varētu veikt viņam ir jāzina par teorija par cilvēku uzvedības principiem, jo katrs skolēns nāk no savas ģimenes ar savām tradīcijām un savu vidi.
Motivācijas pamatā ir piederības izjūta. Mūsdienu sabiedrībā katrs no mums pieder pie kādas sabiedrības daļas, arī bērni neizaug izolēti. Skolotājiem būtu jāprot veidot pozitīvu skolēnu attieksmi pret darbu, draudzību un mīlestību, un tas viss ir kontekstā ar ģimeni, skolu un sabiedrību. Laikā kamēr skolēns atrodas skolā,, tā ir “viņa vieta sabiedrībā” viņam tur ir jājūtas “kā mājās”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā izprast klases uzvedību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/904262

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties