Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:701047
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
Darba fragmentsAizvērt

Piemērs. Drauga brāļa meitiņai ir sācies tas vecums, kad gribās ēst visu un uzreiz sagrābt rokās visu. Ja nedot to ko vēlās, sāk niķoties un vecāki tūlīt arī viņai visu iedot. Vecāki nespēj pateikt nē. Vispirms jāapēd to kas viņai ir un tad drīkst ņemt kaut ko citu. Spilgts paraugs ir viņu māsa, kurai palika 10 gadi. Viņa runā pretī mammai, ja kaut ko nenopērk vai mamma neizdara tā ka viņai vajag. Agrā bērnībā tikusi ļoti lutināta, tika pirkts viss kaut kas. Atrunājās ar to, ka esot ilgi gaidītā meitiņa piedzimusi un tāpēc lutināta tika, bet tagad mamma pilnīgi netiek ar meitu galā. Ja vecāki neiemācīs, ka visu uzreiz nedrīkst, kad izaugs būs līdzīgi kā ar drauga māsu.
Bērns ir jāmāca, jāaudzina. Ar bērnu ir jāstrādā un jāmāca, kas ir labs un kas nav, lai bērnam veidotos veselīga uztvere un noteikumiem.
1. Bērnu raksturīgās attīstības likumsakarības pirmsskolas un jaunākajā skolas vecumā.
Bērna attīstība ir atkarīga no tā, cik lielā mērā pieaugušais spēj darboties kopā ar bērnu. Pietiekoši laba māte ir tāda māte, kura ļauj bērnam darīt to, ko viņš jau spēj izdarīt un nedara to viņa vietā, taču nenosoda par to, kas viņam vēl nesanāk. Vecāku galvenais uzdevums, radīt drošu pamatu lai bērns varētu doties pasaulē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1370466
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jūlijas Gipenreiteres grāmatas "Turpinām saprasties ar bērnu. Vai tā?" analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/701047

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties