Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:744728
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.mērķis SISTĒMU IZPRATNE
1.uzdevums – mācīties domāt sistēmiski (sakarības un parādības cēlonis-sekas, problēma-risinājums, novērotājs-novērojamais, vērtība-fakts, prāts-emocijas, lokāls-globāls utt. skatīt mijiedarbībā un daudzpusīgi).
Pats specifiskais mācību saturs (resp., mūzika) ir sistēmisks, un tā apguve nereti labāk padodas tad, ja piemīt sistēmiska domāšana. Tātad mūzika ir sakarību sistēma, kurā viss ir daudzpusīgi saistīts (laiks un telpa; uzbūve un ideja; autors, atskaņotājs un klausītājs; teorija un prakse; prāts un emocijas utt.). Audzēkņi to apgūst gan apzināti, gan neapzināti, taču augstākajā līmenī viņiem vajadzētu nonākt pie secinājuma, ka mūzikas sistēma ir arī visas pasaules sistēmas daļa (ja ne atspulgs).
2.uzdevums – izprast pasaules sistēmisko raksturu.
Pasaulē viss ir saistīts, un šī saistība ir sistēmiska. To pierāda arī pats mūzikas fenomens, ko audzēkņiem mācību procesā atklāj saistībā gan ar matemātiku, gan arhitektūru, gan valodu, gan vēsturi, gan psiholoģiju, gan medicīnu (terapiju), gan citām nozarēm.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties