Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:500038
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc autora uzskatiem mūsdienās daudzos uzņēmumos ir loti būtiska nozīme izstrādājumu un pakalpojumu kvalitatei. Jo augstāka būs kvalitāte, jo konkurētspējīgāks uzņēmums. Daži uzņēmumi, lai sasniegtu labāko kvalitātes līmeni ievieš kvalitāes vadības sistemu.
Populārākā un visplašāk pielietotā kvalitātes vadības sistēma (KVS) ir ISO 9001 standarta prasībām atbilstoša pieeja. Kāpēc tā? Tas skaidrojams ar to, ka šī standarta prasības ir vienlīdz pielietojamas kā ražotājiem, tā pakalpojumu sniedzējiem un ir plaši pazīstams visā pasaulē. Daudzi lielie uzņēmumi atbilstību ISO 9001 standarta prasībām izvirza kā obligātu nosacījumu saviem piegādātājiem un apakšuzņēmējiem, jo tas atvieglo to vērtēšanu un pārraudzību. Tādā veidā šis brīvprātīgais standarts dažiem uzņēmumiem kļūst gandrīz par obligātu, ja viņi vēlas būt aktīvi tirgus spēlētāji. Ir izveidojies diezgan pamatots priekšstats par to, ka kvalitātes vadības sistēmas ieviešana un sertificēšana ir dārgs process.

Autors uzskata, ka mērķu sasniegšana ir tieši atkarīga no uzņēmuma vadības, no tā kā uzņēmuma vadība iesaistās uzņēmuma procesos un motivē savus darbiniekus iesaistīties uzņēmuma stratēģijas realizēšanā un plānoto mērķu sasniegšanā. Tikai sadarbojoties un veidojot abpusēju dialogu ar darbiniekiem ir iespējama veiksmīga mērķu sasniegšana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1341014
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izstrādājumu un pakalpojumu kvalitāte un faktori, kas to nosaka”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/500038

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties