Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:901285
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir izprast izstādes būtību, nozīmi mārketinga komunikācijā, kā arī analizēt izstādi „Skola 2009”.
Izstāde tās vispārīgajā nozīmē ir vieta, kur satiekas noteiktas produktu kategorijas vai nozares produktu ražotāji un izplatītāji, lai apmainītos ar idejām, dalītos nozares jaunumos, prezentētu savus produktus un pakalpojumus, nodibinātu sakarus ar mērķi uzreiz vai vēlāk pārdotu savus produktus un pakalpojumus.1 Izstādē „Skola 2009” dalībnieku piedāvātais pakalpojums bija izglītības iegūšana un skolu galvenais mērķis, piedaloties šajā izstādē, bija piesaistīt jaunus studentus savās skolās. Vēl kā būtisku mērķi, kas saistīts ar pirmo mērķi, dalībai izstādē „Skola 2009” var minēt savas skolas (augstskolas, koledžas, arodvidusskolas) popularizēšanu, konkurentu aktivitāšu novērtēšanu, tēla veidošanu, attiecību un komunikācijas veidošanu ar mērķgrupām, kas šai izstādei ir cilvēki, kas ieguvuši vismaz vidējo izglītību – potenciālie studenti.
Izstāde ir viens no komunikācijas veidošanas pasākumiem, kam ir liela nozīme mārketinga komunikācijā – to viennozīmīgi iedalīt kādā no mārketinga komunikācijas elementiem (reklāmā vai sabiedriskajās attiecībās) nevar, jo izstādes komunikācijas procesā tiek apvienoti gan reklāmas, gan sabiedrisko attiecību instrumenti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izstādes "Skola 2009" analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/901285

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties