Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:814512
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  APZĪMĒJUMI    5
  IEVADS    6
1.  IZLIEKTĪBA UN NEKUSTĪGIE PUNKTI    7
1.1.  IZLIEKTAS KOPAS UN FUNKCIJAS    7
1.2.  NEKUSTĪGA PUNKTA TEORĒMA    10
2.  IZLIEKTAS SPĒLES    13
2.1.  IZLIEKTAS SPĒLES JĒDZIENS    13
2.2.  IZLIEKTU SPĒĻU ATRISINĀŠANA AR ITERĀCIJU ALGORITMU    15
3.  IZLIEKTU SPĒĻU PIEMĒRI    17
  NOBEIGUMS    22
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Darbā ir aplūkoti spēļu teorijas pamatjēdzieni un izliektas spēles aprēķināšana ar iterāciju algoritmu. Darbu iespējams turpināt, piemēram, apskatot spēļu teorijas pielietojumu ekonomikā. Viens no spēļu teorijas pielietojumiem ekonomikā ir komerciālu firmu uzvedības analizēšana. Var apskatīt divus dažādus modeļus: Kurno un Bertrana, ieskats par Kurno modeli ir Piemēri 3.3 un 3.4.
Grāmatā [1] tika piedāvāts izliektu spēļu atrisināšanas iteratīvs algoritms. Šajā kursa darbā nav parādīts, kā to praktiski darbināt. Tātad viena no iespējam, kā turpināt kursa darbu, būtu algoritma praktiska realizācija piemērotai izliektai spēlei.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties