Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,66 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,83
Pirkt
Identifikators:735120
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lieciet klientiem justies īpašiem un vēlamiem    4
2.  Izrādiet prieku klientiem    5
3.  Padariet savu sveicienu sirsnīgu    5
4.  Veidojiet acu kontaktu    6
5.  Izkopiet savu balsi    7
6.  Izvēlieties sev piemērotāko smaidu    7
7.  Smejaties un jokojat kopā ar klientiem    8
8.  Sviniet svētkus kopā ar klientiem    8
9.  Ļaujiet klientiem justies kā zvaigznēm    9
10.  Izrotājiet savu darba vietu    9
  Secinājumi    11
  Izmantota literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Klientu apkalpošana un darbs ar klientiem ir ļoti aktuāla tēma, tāpēc mēs to apskatīsim. Svarīga ir prasme saprasties un profesionāli strādāt ar klientiem. Es šajā referātā pastāstīšu, kas ir jādara, lai veidotos labas attiecības ar klientiem, kā izprast jebkuru klientu.
Nav viegli sastrādāties ar dažādiem cilvēkiem, darbā ar cilvēkiem gadās dažādi klienti un darbinieka pienākums ir izprast un apkalpot klientu, tā lai viņš būtu apmierināts un atgrieztos un uzņēmumu vēl un vēl. Svarīgi ir tas, lai klients justos īpašs un vēlams.
Katru dienu uz mums jātiekas un jāapkalpo daudz, dažādu cilvēku, tāpēc labi jāpiedomā pie mūsu izturēšanās, lielu lomu spēlē ne tikai pieklājības normas un vārdi, bet arī balss tonis, acu kontakts, žesti, mīmika. Mēs satiekamies ar dažādu tautu pārstāvjiem, viņi ir savādāki, viņu tradīcijas, kultūra, paražas, valoda, žesti un daudz kas cits atšķiras, bet tas nedrīkst traucēt, darbiniekam ir jāprot pielāgoties jebkuram klientam.
Rakstot šo referātu ir izmantotas vairākas grāmatas, apskatīti dažādi viedokļi un pievienots arī personiskais viedoklis. Ļoti noderīgi un pamācoši materiāli, kas nepieciešami labai saskarsmei un veiksmei biznesā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1162359
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izcila klientu apkalpošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/735120

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties