Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:411265
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
  Teorētiskā daļa    5
1.  SOCIĀLAIS MEDIJS UN TĀ KOMUNIKĀCIJAS ĪPATNĪBAS    5
2.  LIETOJUMSPROGRAMMA INSTAGRAM    8
3.  FOTOGRĀFIJAS IZTEIKSMES LĪDZEKĻI    11
  Praktiskā daļa    15
4.  METODES UN IZLASES APRAKSTS    15
5.  KONTENTANALĪZES KATEGORIJAS    17
  Secinājumi    20
  Nobeigums    24
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    25
  PIELIKUMI    25
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Visām piecām modes inflencerēm profila saturs sastāvēja ne tikai no viņu individuālajām fotogrāfijām, bet bez modeļu individuālajiem attēliem bija ievietots, piemēram, ainavas attēlojums, produktu, citu indivīdu sejas, video u.t.t., kas liecina par to, ka, lai padarītu saturu daudzveidīgāku, tam nav jāsastāv tikai no pašas sevis, bet gan dažādojot un eksperimentējot, lai lietotājam ir interesantāk aplūkot izveidoto kontu, kuros nav vienlīdzīgas fotogrāfijas. Tieši šī iemesla dēļ veicot pētījumu, tika izveidota sadaļa “cits”, jo autores mērķis bija analizēt, kur ir attēlots un redzams pats influenceris nevis citi attēli, kas neattiecas uz to. Protams, pie šīs sadaļas arī ietilpst atbilžu varianti, kas nav attiecināti uz jau piedāvātajiem.
2. Lielākais uzsvars, lai izceltu fotogrāfiju ir apģērbs. Par cik apģērbs pieder pie neverbālās komunikācijas, tas fotogrāfijā spēlē ļoti lielu lomu, it īpaši šiem profiliem tas bija acīm redzami, jo ir, piedomāts pie stila kombinēšanas un parādīšanas, kad ir vēlme ņemt piemēru. Katrā attēla apģērbs bija pavisam cits, kur atkal pierādās, ka dažādība satura izveidē ir svarīga, lai nebūtu garlaicīgi redzēt un varētu izcelt savu tēlu. Izpētot 100 fotogrāfiju katram modelim 2018. gada griezumā 65% sastāvēja klasiskais apģērbs, 21%, kas neattiecas uz modeli, tikai 9% bija svinīgs apģērbs un izaicinošs 5%. Mūsdienās daudz profilu mēģina gūt popularitāti ar izaicinoši veidotajām fotogrāfijām, bet šeit pierādās, ka nav vajadzīgs publiskot savu atkailināto ķermeni, lai uz tā pamata iegūtu aktivitāti. (Skat.1.1.attēls)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,18 €
Materiālu komplekts Nr. 1379947
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Īpatnības fotogrāfijās, kas raksturo populāro modes influenceru attēlus platformā "Instagram"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/411265

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties