Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:962809
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Internets ir interaktīvāks nekā citi masu mediji, jo atgriezeniskā saite ir biežāka. Atšķirībā no tādiem medijiem kā avīzes, radio vai televīzija, ko ierobežo noteiktais lapaspušu skaits vai ētera laiks, internetam nav vietas ierobežojumu. Tāpat internets neaprobežojas ar viena veida komunikāciju. Ja avīzēs ir tikai rakstītais teksts, radio tikai skaņa, televīzijās skaņa un video, tad on-line medijos ir sastopamas visas šīs komunikācijas formas.
Online medijos iespējam daudz lielāka personalizācija un auditoriju iespējams sadalīt daudz sīkāk. Tomēr on-line medijiem raksturīga tāda problēma kā auditorijas nenoteiktība. Ja, piemēram, tradicionālo mediju lietotāji ir daudz lojālāki un avīze vai televīzijas raidījums ir kļuvis par viņu neatņemu dienas sastāvdaļu, tad on-line auditorija ir ļoti izvēlīga. Tiklīdz parādās kaut kas jauns, interesantāks, kas šķiet labāks, auditorija var ātri pazust. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties