Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:273338
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu mediji cilvēku auditorijai rada lielu pašorganizāciju, līdz ar to mediju aktīvisms ir pakāpies stipri uz augšu, kā arī attīstība notiek šobrīd un notiks vienmēr. Ir jāpanāk sadarbība starp cilvēkiem un auditoriju, jo ir nepieciešama attīstība sazināšanās procesā, sūtot un saņemot failus, informētībā utt. starp medijiem un auditoriju. Šīs vajadzības apvieno jaunie mediji un taktisie mediji.
“Tīkla attīstībai nozīmīgu lomu ieņēma Amsterdamas konferenču sērija “Next 5 Minutes” (Nākamās 5 minūtes), kur pirmo reizi plašāka sabiedrība tika informēta par jaunu un stratēģisku apzīmējumu neatkarīgo mediju praksē, un tas bija “taktiskie mediji”. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta sociālie mediji. Taktiskie mediji un mediju aktīvisms”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/273338

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties