Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

AtlaideIzdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:517913
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Svarīgāko tūrisma problēmu identificēšanu un atrisināšana.
( Sezonalitātes problēma)
2. Sekot līdzi visas nozares attīstībai, parādīt plūsmu un tirgus izmaiņas, kā arī prognozēt turpmākās attīstības tendences, kā arī analizēt notiekošo izmaiņu cēloņus un apstākļus.
3. Samazināt zudumus un meklē efektīvākos ceļus kā uzlabot uzņēmuma darbību.

Galvenie tūrisma pētījumu uzdevumi

4. Attīstīt jaunus peļņas avotus. Meklēt jaunus tirgus, attīstīt jaunus tūrisma produktus, un meklēt jaunus pielietojumus jau esošajiem produktiem.
5. Sniegt palīdzību kopējā tirgus attīstībā. Informējot ne tikai par to tūrisma industrijas pārstāvjus, bet arī klientus, kuriem ir iespēja salīdzināt piedāvātos pakalpojumus.
6. Veidot labvēlīgu tēlu tūrisma uzņēmumiem, jo tas nozīmē, ka tie rūpējas par savu attīstību un par klientu komfortu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties