Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:506465
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ķīnas tirgus ir vilinājums daudziem Latvijas uzņēmējiem – gan strauji augošās ekonomikas, gan plašā noieta tirgus dēļ. Tomēr daudzus potenciālos eksportētājus attur gan ievērojamais attālums, gan specifiskā biznesa vide, gan bažas par intelektuālā īpašuma tiesību aizsardzību Ķīnas tirgū. Lai gan pašlaik novērojams, ka uz Ķīnu nosūtīto Latvijas preču apjoms pieaug, tomēr Ķīnas preču imports gandrīz desmitkārt pārsniedz Latvijas preču eksportu uz Ķīnu. Tādejādi radot, apjomīgu tirdzniecības deficītu Latvijai. Lai samazinātu atšķirību starp preču importu un eksportu ar Ķīnu, tiek organizēti dažādi semināri, kuru nolūks ir izglītot par Ķīnas tirgus specifiku un mudināt uzņēmumus izmanot Ķīnas tirgus priekšrocības. Šajos semināros tiek sniegta informācija:
• Ķīnas tirgus apzināšana un apguve, izvērtējot efektīvākos un piemērotākos biznesa modeļus un piemērojot tos videi, sabiedrībai un patērētāju prasībām;
• Biznesa sadarbības un tirgus apgūšanas juridisko aspektu izvērtēšana, veicinot produktīvu sadarbības veidošanu starp ES un Ķīnas uzņēmumiem;
• Palīdzība Ķīnas regulējošās un institucionālās vides apzināšanā, attiecībā uz produktu un pakalpojumu sertifikācijas un reģistrācijas specifiskām nozaru prasībām.
Tātad tiek uzsvērta starptautiskā mārketinga nepieciešamība uzsākot uzņēmuma darbību Ķīna. Vides novērtēšana, stratēģijas un biznesu modeļu izstrāde, un produkta izstrāde, kas apmierinātu šī tirgus vēlmes. Pie Ķīnas vides novērtēšanas var minēt šādus faktus:
• Ķīnas ekonomika ir atkarīga no eksporta (pārsvarā uz Rietumu tirgiem)- ekonomika un nodarbinātība ir ļoti atkarīgas no pieprasījuma ārvalstīs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1336148
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/506465

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties