Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:987262
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais noiets ir galvenais motīvs starptautiskajā biznesā pēc firmas piedalīšanās. Daudzās firmās vairāk nekā puse no ienākuma iegūta ārzemēs. Piemēram, vācu firma BASF , zviedru firma Elektrolux.
Resursu iegāde. Firmas – ražotāji un distribjutori ļoti bieži meklē nepieciešamus pakalpojumus, izstrādājumus , pusfabrikātus un gatavo produkciju ārzemēs. Tas mērķis – samazināt izmaksas. Izmantojot tādu metodi var iegādāties unikālo produkciju un pakalpojumus.
Diversifikācija. Parasti kompānijas nepieļauj lielu svārstību savā pārdošanas un peļņas līmenī un ar šo mērķi rūpīgi meklē piemērotus ārzemēs tirgus noietam un iepirkumiem. Kad vienā valstī, kurai ir nokrišanās periods, pārdošanas līmenis pazeminās, viņš aug citā valstī, kura atrodas ekonomiska pacēluma stadijā. Galu galā, atrodot tirgu vienas un tās pašas preces vai tas komponenta iegādei dažādās valstīs, firma var pazemināt zaudējumu no cenas vai deficīta svārstības jebkurā konkrētā valstī.
Vadot starptautisko biznesu kompānijā jāizvēlas vienu no saimnieciskas operācijas atšķirīgām formām. Vēlēšanas procesā vajag uzmanīgi aplūkot personīgos mērķus un novērtēt resursus, kā arī savas darbības realizācijas nosacījumus.
Preču eksporta panti ir materiālas preces, kurus izved no valsts, bet preču importa panti ir preces, , kurus ieved valstī. Tā kā šo preču pārvietošana no valsts valstī padodas skatītāju uztverei, tad to sauc „redzams eksports un imports”.4
Pakalpojumu eksports un imports. Pakalpojumu eksports un imports ir ienākumu avots no ārzemes, tas atšķiras no tiem, kuri rādās preces eksporta un importa rezultāta. Ienākuma gūšanas no pakalpojumiem ir eksports, bet maksa par tiem – imports.
Darījumi ārzemēs. Komisijas nauda ir apmaksa par konkrētas darīšanas pabeigšanas ārzemēs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1138651
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads starptautiskajā biznesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/987262

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties