Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:494559
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais bizness ietver jebkādas saimnieciskas darbības, kuras notiek starp divām vai vairākām valstīm. Šādas savstarpējās attiecības var rasties kā privāto, tā arī valsts organizāciju līmenī. Situācijā, kad šīs attiecības rodas privātajā organizācija, galvenais mērķis ir peļņas gūšana. Taču firmu darbība, kas subsidēta valsts orgāniem, ne vienmēr ir orientēta uz peļņu.
Lai sasniegtu jebkuru no saviem starptautiskajiem mērķiem, firmām ir jāuzstāda uzvedības normas ārējās tirdzniecības operācijām, turklāt dažas no tām var būtiski atšķirties no tām, kas notiek valsts iekšienē. Formas izvēli ietekmē ne tikai ieplānotais mērķis, bet arī ārējā vide, kurā firmai būs jādarbojas.Vide ietekmē arī resursu izvēli, kuri nosaka tādas biznesa funkcijas, kā piemēram, mārketings. Firma, kas veic saimnieciskas darbības starptautiskajā līmenī, gandrīz neietekmē lietišķo vidi, kurā tai nākas darboties.
Pastāv 3 motivācijas aspekti, kas mudina firmu īstenot starptautisko biznesu:
• Noieta paplašināšana. Noieta tirgus ierobežots ar cilvēku skaitu, kuri interesējas par firmas produkciju un tās pakalpojumiem, kā arī viņu pirkšanas spēju. Tomēr interesējošo cilvēku skaits un viņu pirkšanas līmenis pieaug, ja šo jautājumu izskatīt starptautiskajā mērogā, nevis atsevišķas valsts robežās.
• Resursu iegāde. Ražotājfirmas un persona vai firmas, kas pārdod (izplata) kādas noteiktas ražotājfirmas preces ļoti bieži piemeklē sev nepieciešamos izstrādājumus un pakalpojumus, kā arī pusfabrikātus, kas komplektē izstrādājumus un galējo produkciju citās valstīs.
• Divesrifikācija. Parasti firmas dot cenšas nepieļaut lielas svārstības savā pārdošanā un peļņā un ar šo mērķi rūpīgi sameklē sev piemērotus ārzemju tirgus noietam un iepirkumiem. Īstenojot starptautisko biznesu, firmai ir rūpīgi jāizvēlas viena no dažādām saimniecisko operāciju formām. Izdarot izvēli, firmai ir uzmanīgi jāizskata personīgie mērķi un jānovērtē resursi, kā arī apstākļi savas darbības īstenošanā.1

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,38 €
Materiālu komplekts Nr. 1342679
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads starptautiskajā biznesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/494559

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties