Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:456610
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Mikromārketinga pamatelementi – organizācijas mērķi, darbinieki, struktūra(darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde), organizācija kultūra( vadītāju darba stils, darba kultūra, tradīcijas, mikroklimats), tehnoloģijas. Makromārketinga sistēmu var iedalīt tiešās ietekmes ārējā vidē( patērētāji, konkurenti, piegādātāji, sabiedriskās organizācijas, masu mēdiji, likumdošana) un netiešās ietekmes ārējā vidē( valsts ekonomiskais stāvoklis, valsts politika, demogrāfiskie faktori, sociālie un kultūras faktori, zinātniski tehniskais progress, starptautiskās attiecības, globalizācija, integrācija).
2.Segmentācija – mērķauditorijas noteikšana, tirgus sadalīšana pa pircēju grupām, mērķis ir iedalīt grupās potenciālos pircējus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu. Stratēģiju veidi tirgus aizpildīšanai: nediferencētais( firma ignorē dažādos tirgus segmentus un spēku koncentrēties uz patērētāju vēlmēm, palielinās pircēju skaits, realizācijas apjomus stimulē ar masveida līdzekļiem, kad prece kļūst pievilcīga visiem patērētājiem; diferencētais mārketings( firmas izlemj darboties zināmos tirgus segmentos un prece tiek ražota tieši priekš tiem; koncentrētais mārketings( viena mārketinga grupa koncentrējas uz vairākiem segmentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ieskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/456610

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties