Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:752303
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pētījumus par darbinieku apmierinātību ir ieteicams veikt vismaz reizi gadā un datus veidot pārskatāmus un tos uzglabāt, lai pēcāk spētu salīdzināt un izdarīt secinājumus. Šie dati arī palīdzēs, ja uzņēmumam būs lielāka problēma ar iekšējām lietām, jo varēs parādīt, kad dati ir nogājuši šķērsām un kad darbinieki ir sākuši kļūt neapmierināti. Tas, savukārt, palīdzēs izsekot, kas tajā laikā ir noticis tāds, lai darbiniekiem nebūtu komfortabli strādāt un apgrūtinātu to uzticību uzņēmumam.
Lai spētu kampaņas rezultātus un dažādas aptaujas, ko veic iekšējās komunikācijas speciālists, novērtēt, ir jāspēj saprast, kas ir īstais mehānisms, kādā veidā to varētu izdarīt. Pirmkārt, ir jāsaprot, ko vēlas nomērīt un kādēļ to vēlas, un tikai tad var sākt domāt par metodēm, kā to darīt. Iekšējā komunikācija ir zināšanas par to, kā jūtas darbinieki un cik efektīvi tie ir savās darbavietās. Speciālists cenšas uzlabot gan apstākļus, gan darbinieka motivāciju, taču to nevar izdarīt, ja nav zināms, kāda ir kopaina uzņēmumā un ko vispār darbinieki kopumā domā par uzņēmumu. Iekšējā komunikācija ir uzņēmuma atslēga, kas var atslēgt daudzas iespējas, atslēga it tikai jātīra, jākopj un jāieeļļo, lai kopējais biznesa mehānisms spētu strādāt veiksmīgi.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1350735
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējās komunikācijas loma pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskās plānošanas procesos. Iekšējās komunikācijas novērtēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/752303

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties