Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:802051
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nedz tikai pēc izskata, bet arī savā ziņā pēc satura, neliela līdzīva ir – ceļojumu birojs piedāvā ceļojumus, bet Discovery savukārt attaino reālo ceļojumu. Tomēr tieša preču zīmes izmantošana un patērētēju maldināšana ir aizliegta. Likums par preču zīmēm – 2. nodaļa, 5. pants - (2) Ja reģistrēšanai iesniegtas divas vai vairākas vienādas vai līdzīgas preču zīmes attiecībā uz tām pašām vai radniecīgām precēm, reģistrē zīmi ar agrāku prioritāti. Uzņēmuma logotipam vajadzētu radīt sajūtu, ka klientam ir iespēja atklāt un izpētīt vai visu pasauli nevis televizora priekšā, bet reāli, pašam piedaloties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ideju aizgūšana jeb plaģiāts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/802051

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties