Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:495604
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2014.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Yale: Human Emotion    1
  Yale: Human Emotion- Culture and Emotion    2
  Yale: Human Emotion- Gender and Emotion    3
  Yale: Human Emotion- Love and Sex    4
  Yale: Human Emotion- Pride and Embarrassment    5
  Yale: Human Emotion- Morality and Emotion    6
  Yale: Human Emotion- Judgment and Decision Making    7
Darba fragmentsAizvērt

Yale: Human Emotion- Judgment and Decision Making
Lerner, Small and Loewenstein: Endowment effect (placing higher value in things you own as opposed to those you do not). Studied the effect of invoking sadness or disgust before making a decision to buy/sell. Disgust would make one avoid new items and get rid of them faster.
Dunn: Assigned individuals to spend money on themselves or others and judged the level of happiness they reported. Spending money on others increases happiness more than spending money on just one’s self.
Dunn & Norton: Studied the effects of becoming happier from giving on a group level, as in companies, examples of this are Google and Pepsi.
Gorn: Studied advertising. Findings showed that for an ambiguous advertisement pleasant or unpleasant music can determine the way it is perceived, however for a pleasant add the music has no impact.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1337459
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Human Emotion: Summary of Empirical Evidence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/495604

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties