Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:851905
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2000.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Grafiskā karte pēdējo gadu laikā ir strauji attīstijusies. Tā ir pāraugusi no visparastākās 2D kartes uz 3D, kā rezultātā mūsdienās ar datoru var apstrādāt un modelēt visdažādākos 3D objektus, tos var attēlot reālā telpā, vietā un kustībā. Respektīvi ir pavērusies liela multimediju iespēju pasaule, kura nepārtraukti attīstās. Tas par ko pirms dažiem gadiem atļāvāmies tikai sapņot šodien ir pārtapis realitātē. Bet visu no sākuma.
Parasta videokarte sastāv no četriem pamatmezgliem: atmiņas, kontroliera, RAMDAC un ROM.
Video atmiņa ir domāta attēlu glabāšanai. No tās apjoma ir atkarīga grafiskās kartes maksimālā izšķirtspēja: A*B*C, kur A – punktu skaits pa horizontāli, B – punktu skaits pa vertikāli, C – katra punkta iespējamais krāsu skaits. Piemēram, lai uzturētu izšķirtspēju 640*480*16 ir pietiekoši ar 256 KB, 800*600*256 ir pietiekoši ar 512 KB, 1024*768*64k ir pietiekoši ar 2 MB u.t.t.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties