Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,75 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,24
Pirkt
Identifikators:957403
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Franšīzes būtība
Franšīze ir preču un pakalpojumu izplatīšanas metode, partnerattiecību veids ar precīzi formulētiem pienākumiem un tiesībām starp franšīzes devēju jeb kompāniju, kas sekmīgi strādā, ir labi atpazīstama, pierādījusi savas biznesa koncepcijas dzīvotspēju un ir gatava nodot to citam uzņēmējam, un franšīzes ņēmēju jeb fizisku personu vai uzņēmumu, kas pērk nosaukuma, biznesa ideju un preču zīmes lietošanas tiesības.
Pēdējās desmitgadēs franšīze ir piedzīvojusi strauju popularitāti visā pasaulē. Šo sadarbības formu izmanto gandrīz visās uzņēmējdarbības jomās, tomēr visbiežāk tā sastopama mazumtirdzniecībā, ēdināšanas biznesā un dažādās pakalpojumu nozarēs. Kopumā pasaulē franšīzes sektorā tiek nodarbināti apmēram deviņi miljoni cilvēku.
Franšīzes popularitāti uzņēmēju vidū nosaka sadarbības modeļa izdevīgums abām tajā iesaistītajām pusēm. Franšīzes ņēmējs iegūst iespēju izmantot savā darbā pazīstamu uzņēmuma nosaukumu, reputāciju, produktus, mārketinga tehnoloģijas, atbalsta mehānismus; visu to, ko varētu raksturot ar jēdzienu know-how. Papildus franšīzes ņēmējs iegūst iespēju darboties prestižā biznesā bez sākotnējām kļūdām un veiksmīgi konkurēt ar citiem uzņēmumiem.
Pasaulē franšīze tiek uzskatīta par daudz drošāku biznesa formu, salīdzinājumā ar mazo un vidējo uzņēmumu darbību. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −13,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1309385
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Globālo stratēģiju vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/957403

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties