Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:471539
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jau gadiem veikti pētījumi, kuru mērķis ir izpētīt faktorus, kas veicina akadēmiskos sasniegumus. Kā būtisks faktors akadēmiskajā ceļā ir tikusi izdalīta studenta pieredze skolu maiņas procesā. Dažādi longitudināli pētījumi ir atklājuši, ka skolu maiņa parasti saistās ar daudziem negatīviem pārdzīvojumiem, zemākām sekmēm, intereses un iekšējās motivācijas zudumu, krītas pārliecība par savu kompetenci, kā arī pašvērtējums.
Šajā pētījumā galvenokārt tika pievērsta uzmanība motivācijai, kas saistīta ar skolu maiņu. Pētījumi rāda, ka pastāv divas galvenās kategorijas skolu pārejas motivācijai. Pirmā kategorija nosaka, ka skolu pāreja ietver sevī risku attiecībā uz mācību motivāciju, kuru lielākā daļa studentu izjūt vienādi. Otrā pētījumu kategorija norāda uz motivācijas trajektoriju kā stabilizējošu faktoru pārmaiņu laikā.
Literatūrā par motivāciju skolu maiņas laikā ļoti maz pētīts vecāku ieguldījums, tādēļ arī šis faktors šeit tiek pētīts, jo būtībā tas ir ļoti būtisks. Kā būtiskākie tika izdalīti divi galvenie vecāku audzināšanās faktori – iesaistīšanās un bērna autonomijas atbalstīšana. Iepriekšējie pētījumi atklājuši ciešu saistību starp šiem vecāku audzināšanas veidiem un studenta garīgo un fizisko funkcionēšanu, kas darbojas kā aizsargājošs faktors skolu pārejas laikā, tāpēc autori izvirza hipotēzi, ka šie vecāku pārraudzības veidi var lielā mērā ietekmēt arī studenta motivāciju skolu maiņas laikā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1144952
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ģimenes saistība ar akadēmiskās motivācijas trajektoriju skolu pārejas laikā: Semiparametrisko grupu pieeja”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/471539

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties