Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:279702
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

9. Secinājumi
1. Vienas dienas laikā par 66% cilvēku vairāk izmantoja trepes nevis eskalatoru.
2. Jautrība maina cilvēku rīcību un viedokļus uz labo pusi.
3. Youtube vietnē aptuveni 9 tūkstoši cilvēku atzina fun theory par izcilu kampaņu, kas cilvekus uzrunā.
4. Kopš 2009. gada 7. oktobra līdz šim brīdim - skatījumu skaits youtube vietnē ir 18,292,086 milj.
5. Mērķis tika īstenots

10. Priekšlikumi
1. Izveidot kampaņu, kurā tiešāk būtu reklamēts VW, tā veicinot lielākus pārdošanas rezultātus (uzkāpjot a trepēm, cilvēki trepju galā varētu izmēģināt VW mašīnas, iesēsties salonā utt.)
2. Cilvēku vieokļus ierakstīt, patika/nepatika, kapēc. Lai būtu no kā pilnveidoties un varētu kopējo video ielikt arī savā mājas lapā par šo kampaņu, jo, kā zināms, cilvēkiem labāk patīk klausīties un skatīties nevis lasīt.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties